środa, 14 listopada 2012

Dziadek

Czy tylko mój tata ma dni, w których kłóci się na wszystkich o wszystko? Nienawidzę tego. Dziś kłóciła się na mnie za to, że spałam a na moją siostrę, że zadzwoniła się wyżalić. Rozumiem, że każdy może mieć zły humor czy po prostu gorszy dzień, ale to na prawdę nie jest powód aby wyżywać się na innych.
Miałam dziś sprawdzian z chemii. Wczoraj uczyłam się na niego do 1 w nocy i szczerze mówiąc spodziewałam się, że lepiej mi pójdzie. Ale przecież nie zawsze dostajemy to czego byśmy chcieli, prawda?

Właśnie sobie uświadomiłam, że mój dziadek miał wczoraj imieniny a ja nawet nie poszłam na jego grób. Był jedną z najważniejszych osób dla mnie. Nigdy go nie zapomnę. Pamiętam jak 4 lata temu, kiedy było już na prawdę źle, w niedziele, podczas obiadu moja mama powiedziała "Dziewczyny wiecie, że dziadek niedługo umrze. Przygotujcie się na to." Razem z siostrą wybuchłyśmy wtedy płaczem. To był najgorszy okres mojego życia. Zawsze, gdy komuś o tym opowiadam, to płaczę. Tak jak teraz.
Jest piosenka, która kojarzy mi się z nim. Słuchałam jej w dzień, w którym moja mama powiedziała mi, że zmarł. 23.08.2008r.
Kocham Cię, dziadku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz