czwartek, 22 listopada 2012

Heyyy ;)

Heyyy ;) Dziś czwartek. Wspominałam, że lubię czwartki? Skrócili nam dziś lekcje więc miałam tylko 2 religie i podstawy przedsiębiorczości. Jutro też nam dwie odpadną. Ale za to będzie historia. A ja boję się historii. Może jakoś przeżyję...
Dziś dowiedziałam się, że moja kuzynka jest w ciąży. Ciocia nie wiedziała w którym tygodniu, ale wiedziała że ma 24 mm więc sprawdziłam szybko i z moich obliczeń wynika, że urodzi się w czerwcu ;)
Jutro przyjeżdżają moi bracia. Strasznie się cieszę. Jednego ostatni raz wiedziałam we wrześniu a drugiego gdzieś chyba w kwietniu. Tęsknie za nimi. Nie docenia się rodzeństwa, gdy są blisko, ale gdy ich nie ma, to strasznie ich brakuje. U mnie w domu teraz jest tak cicho, spokojnie. Kiedyś była nas 4 i zawsze coś się działo. Teraz wyjechali do pracy za granicę i zostałam sama. To strasznie nudne. Dlatego nie mogę się doczekać aż ich zobaczę ;)
Paa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz